Webmanager Bayi & Servis Yazılımı

Webmanager Bayi & Servis Yazılımı ile İş ortaklarınızla sorunsuz bir birliktelik oluşturun.   

İşletmelerin ürün ve hizmetlerini internet üzerinden bayi ve servislerine;

• ürün ve hizmetlerini hakkında ayrıntılı bilgilendirme,
sipariş alma ve takip etme,
stok durumlarını sunma,
cari hareketleri hakkında bilgilendirme,
servislerinin hizmetlerini takip edebilme,
bayi ve servislerine özel duyuru ve bilgilendirmeleri yapabilme,
gibi aşamaların yönetilmesine imkân sağlayan e-ticaret yazılımıdır.

Parametrik ve esnek yapısı ile bayi ve servis uygulamalarında her ihtiyaca cevap verebilecek niteliktedir.

www.webmanager.com.tr

Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı’nın Avantajları;

  • Eksik Bilgilendirme ve Yanlış İşlemlerden kaynaklanan iş kayıplarının önüne geçer,
    Telefonla, faxla yapılan sipariş işlemleri, siparişlerin takibinde yaşanan aksaklıklar, yanlış mal gönderimleri, yanlış gönderimlerden kaynaklanan maliyetler vb. maliyetlerinin azaltılması konusunda avantaj sağlar.
     
  • Kırtasıye, personel ve zaman maliyetlerinden tasarruf sağlar.
    Fax, Fotokopi vb. kırtasıye maliyetleri, bu işlemleri yürüten personel ve işlemlerin yürütülmesi esnasında ki zaman maliyetlerinden büyük azalmalar oluşturur.
     
  • Yüksek Performanslı Veri Tabanı ile Hızlı Çalışma.
    WebManager Bayi ve Servis Yazılımı; dünyada Yahoo, Google, NASA, UNİCEF gibi dev kuruluşların kullandığı MySQL veri tabanını kullanmaktadır. MySQL performans ve hızlılık anlamında kendini kanıtlamış bir veri tabanıdır.
     
  •  Kullanıcı Dostu;
    WebManager Bayi ve Servis yazılımının Yönetici ve Kullanıcı arayüzleri, gözü yormayacak, uzun saatler kullanımı kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır. 
     
  • Yüksek Güvenlik Altyapısı;
    Webmanager Bayi ve Servis Yazılımının alt yapısında banka ve finans kuruluşlarının kullandığı güvenlik altyapısı kullanılmaktadır. Sanal Klavye, Güvenlik Kodu, Giriş Kayıtlarının Tutulması, Şifremi Unuttum vb. özellikler bu uygulamalardan sadece bir kaçıdır.
     
  • Pratik ve Kolay Kullanım;
    Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı geliştirilirken anlaşılabilir ve tıkla-kullan mantığı ön planda tutulmuştur. Facebook ve MSN kullanabilen herkes Webmanager Bayi ve Servis’i de rahatlıkla kullanabilmesi hedeflenmiştir.
     
  • Esneklik;
    Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı esnek yapısı sayesinde firmanın ihtiyaçlarına göre uyarlanabilmektedir. Ayrıca firmanın kullandığı veya ihtiyaç duyduğu farklı yazılımlarla konuşturulması da mümkün olabilmektedir.

 

  • Sistemde yetkilendirme mevcut olup, kişiler yetkileri dahilinde işlem yapabileceklerdir.
  • “SÜPER ADMİN” kendine özel kullanıcı adı ve parola ile her bölüme girip sistemi inceleyebilecek, ancak veri ekleme ve silme yetkisine sahip olmayan kişidir.
  • “YÖNETİCİ” Sistemin işleyişi için veri girişinde ve verilerin kullanıcılar tarafından kullanılmasını sağlayan, her türlü raporlama ve gelen bilgi içeriklerine de müdahale hakkı olan sistem elemanlarıdır. Firmanın Bayi ve servis bölümü yönetici ve personeli yönetici kapsamındadır.
  • “KULLANICI” Sisteme veri girişinde bulunan, kendisi ile ilgili verileri inceleyen ve kendisi ile ilgili raporları okuyabilen kişilerdir. Bayi ve servisler kullanıcı olarak sipariş verebilecek, stok ve duyuruları takip edebilecek, gerekli formları doldurabileceklerdir.

SÜPER ADMİN

  • Ürün Yönetimi
  • Pazarlama Bölümü ekranlarına,
  • Servis Bölümü ekranlarına,
  • Bayi ekranlarına,
  • Servis ekranlarına,
     giriş yapabilecektir. (Örn. X ilçesindeki Y bayisinin sipariş durumlarını veya doldurduğu formları izleyebilecektir.
    Veri ekleme veya silme hakkı bulunmamaktadır.

PAZARLAMA BÖLÜMÜ

  • Bayi Yönetimi ;
    • Bayileri gruplandırma,
    • Bayi bilgilerini revize edebilme,
    • Bayi cari kod tanımlaması yapabilme,
    • Bayi giriş – çıkışlarını izleme,
  • Ürün Yönetimi ;
    • Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, ürün bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Sipariş Yönetimi ;
    • Yeni Siparişler,
    • Bekleyen Siparişler,
    • Tamamlanmış Siparişler
    • Sipariş Arşivi
    • Durum Tanımlama, bayiye siparişlerinin hangi aşamada olduğunu göstermeye yöneliktir. Örn. X bayisinin 22.4.2007 tarihinde verdiği siparişi “bekliyor”, “onaylandı”, “hazırlanıyor”, “teslimatta” vb durumlar tanımlayarak izlemesine imkan sağlayabilir.
  • Stok Yönetimi ;
    • Stokları, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, stok bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Cari Yönetimi ;
    • Carileri, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme (Sadece Bakiyeleri gösterme, istenirse tüm cari hareket dökülebilir)
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek,  cari bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Duyuru Yönetimi ;
    • Gruplara özel duyuru yapabilme,
    • Tarih aralığı tanımlanmış duyurunun, bitiş tarihinde otomatik olarak yayından kalkması,
  • Döküman Yönetimi;
    • Bayi yöneticileri bayilere sistem üzerinden ürünler veya firma ile ilgili ürün bilgisi, teknik doküman, fiyat listesi, belge ve dokümanları gösterme ve yönetme imkânı sunacak bölümdür.
  • Puan Yönetimi
    • Firma sistemin kullanımını ve işlerliğini kazandırmak, bayileri özendirerek işlerin daha hızlı ve verimli yürümesini sağlamak amacıyla ürünlere ve siparişlere puan uygulayabilir.
    • Bu şekilde belli ürünleri alan, veya hizmet formlarını doldurarak Bayiler toplam bir puan kazanırlar.
    • Bu kazanılan puanları da firmanın yayınladığı hediye katalogunda ki hediye ürünleri alarak harcayabilirler.
  • Raporlar ;
    • Sipariş Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Ürün Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Bayi Raporları, (tarih aralığına göre)
  • Güvenlik ve Kullanıcı Yönetimi
    • Kullanıcı ve Parola Tanımlama Bilgileri,
    • Sisteme Giriş ve Çıkışları İzleme,
    • Veri Yedekleme,
    • Kullanıcı Yetkilendirme: Görme, Ekleme, Silme, Tüm Yetkilere Sahip gibi yetkilerle sistemin kullanımı sağlanabilir.
  • BAYİ BÖLÜMÜ
    • Yeni Sipariş ; Gerekli ürünleri seçerek sipariş oluşturabilme,
    • Sipariş Takibi ; Önceki siparişleri ve durumlarını takip edebilme
    • Stok Takibi ; Sipariş vereceği ürünlerdeki günlük stokları izleyebilme,
    • Duyuru Takibi ; Yapılan kampanya ve bilgilendirme duyurularını takip edebilme,
    • Cari Takibi ; Borç, alacak bakiyelerini görebilme,
    • Puan İşlemleri ve Hediye Kataloğundan sipariş verebilme,
    • Döküman Takibi;
    • İşlem yönetimi ;
      • Şifresini değiştirebilme,
      • Bilgilerini revizyon edebilme,
      • Şifre unutulduğunda otomatik yeni şifre alabilme,

SERVİS BÖLÜMÜ

  • Servis Yönetimi ;
    • Servisleri gruplandırma,
    • Servis bilgilerini revize edebilme,
    • Servislere cari kod tanımlaması yapabilme,
    • Servis giriş – çıkışlarını izleme,
  • Ürün Yönetimi ;
    • Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, ürün bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Sipariş Yönetimi ;
    • Yeni Siparişler,
    • Bekleyen Siparişler,
    • Tamamlanmış Siparişler
    • Sipariş Arşivi
    • Durum Tanımlama, bayiye siparişlerinin hangi aşamada olduğunu göstermeye yöneliktir. Örn. X servisinin 11.2.2009 tarihinde verdiği siparişi “bekliyor”, “onaylandı”, “hazırlanıyor”, “teslimatta” vb durumlar tanımlayarak izlemesine imkan sağlayabilir.
  • Stok Yönetimi ;
    • Stokları, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, stok bölümünün ne zaman güncellendiğini servislere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Cari Yönetimi ;
    • Carileri, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme (Sadece Bakiyeleri gösterme, istenirse tüm cari hareket dökülebilir)
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek,  cari bölümünün ne zaman güncellendiğini servislere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Duyuru Yönetimi ;
    • Gruplara özel duyuru yapabilme,
    • Tarih aralığı tanımlanmış duyurunun, bitiş tarihinde otomatik olarak yayından kalkması,
  • Döküman Yönetimi;
    • Servis yöneticileri servislere sistem üzerinden ürünler veya firma ile ilgili ürün bilgisi, teknik doküman, fiyat listesi, belge ve dokümanları gösterme ve yönetme imkânı sunacak bölümdür.
  • Puan Yönetimi
    • Firma sistemin kullanımını ve işlerliğini kazandırmak, servisleri özendirerek işlerin daha hızlı ve verimli yürümesini sağlamak amacıyla ürünlere ve siparişlere puan uygulayabilir.
    • Servisler ayrıca verdikleri servisleri hizmetleriyle ilgili formları doldurarak puan kazanırlar.
    • Bu şekilde belli ürünleri alan, veya hizmet formlarını doldurarak Servisler toplam bir puan kazanırlar.
    • Bu kazanılan puanları da firmanın yayınladığı hediye katalogunda ki hediye ürünleri alarak harcayabilirler.
  • Form Yönetimi ;
    • Firma servis yöneticileri; sistem üzerinden servislerin girmesi için zorunlu olacak, islerin takibine imkan saglayacak formlar gelistirebilirler.
    • Bu formlar sayesinde servislerin yaptıkları islemlerde doldurdukları formları online hale getirerek is takibini kolaylastırarak anlık ulasılabilirligi ve servis yönetimini kolaylastırabilirler.
      Örn. Servis Hizmet formu oluşturularak, servisin her gittiği işlem için yapmış oldugu çalışmaların bu form üzerinden sisteme kaydı yapılması
      sağlanır.
  • Raporlar ;
    • Sipariş Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Ürün Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Servis Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Servis Formu Raporları
  • Güvenlik ve Kullanıcı Yönetimi
    • Kullanıcı ve Parola Tanımlama Bilgileri,
    • Sisteme Giriş ve Çıkışları İzleme,
    • Veri Yedekleme,
    • Kullanıcı Yetkilendirme: Görme, Ekleme, Silme, Tüm Yetkilere Sahip gibi yetkilerle sistemin kullanımı sağlanabilir.
  • SERVİS BÖLÜMÜ
    • Yeni Sipariş ; Gerekli ürünleri seçerek sipariş oluşturabilme,
    • Sipariş Takibi ; Önceki siparişleri ve durumlarını takip edebilme
    • Stok Takibi ; Sipariş vereceği ürünlerdeki günlük stokları izleyebilme,
    • Duyuru Takibi ; Yapılan kampanya ve bilgilendirme duyurularını takip edebilme,
    • Cari Takibi ; Borç, alacak bakiyelerini görebilme,
    • Puan İşlemleri ve Hediye Kataloğundan sipariş verebilme,
    • Döküman Takibi;
    • İşlem yönetimi ;
      • Şifresini değiştirebilme,
      • Bilgilerini revizyon edebilme,
      • Şifre unutulduğunda otomatik yeni şifre alabilme,

 

 

 

 Webmanager Bayi ve Servis Yazılımının Teknik Alt Yapısı

  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı Web Tabanlı ve Online’dır
    (İstenilen anda ve yerde web sitenizde yenileme ve değişiklik yapabilirsiniz.)
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı; güncel HTML, JavaScript ve Php teknolojileri kullanılarak geliştirilmiştir.
  • MySQL veri tabanı kullanılmaktadır.
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılım’nın Yapısından Dolayı sistem çok hızlı çalışmakta, girilen veriler çok az yer kaplamaktadır.

  • 3 Aşamalı Yedekleme Sistem Kullanılmaktadır.
    (Otomatik Server Yedeklemesi, Sistem Yönetici Yedeklemesi ve Kullanıcı Yedeklemesi)
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı’nda Ortak Platform Kurgusu Çalışmaktadır.
    (Sistemde yapılan bir güncelleme ve yenilik aynı anda tüm Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı Kullanıcılarında aktif olabilmektedir.)
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı’nda Kullanıcı Yetkilendirmesi ile ortak paylaşım bulunmaktadır.
    (4 aşamalı yetkilendirme sistemi ile Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı, Kuruluştaki tüm birimlerin ortak kullanımına sunulabilmektedir.)
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı Profesyonel Güvenlik Uygulamaları Kullanılmaktadır.
    (Bankacılık ve finans kuruluşlarının kullandığı güvenlik altyapısı Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı’nda da çalışmaktadır.)
     
  • Webmanager Bayi ve Servis Yazılımı diğer yazılımlarla entegre olabilecek ve Excel’den hızlı veri alabilecek şekilde dizayn edilmiştir.


Copyrights © 2024 All Rights Reserved