Sipariş & Sözleşme Yönetimi

Firmanın satış ve sipariş işlemlerini kolaylaştırmak, işleyişi hızlandırmak ve pratik bir biçimde satış sözleşmeleri hazırlayarak satış süreçlerinin yönetilmesine olanak sağlayan uygulamadır.

Kuruluşa Sağladığı Faydalar;
* İşletme içindeki satış ve sipariş işlemlerini hızlandırır.
* Onay mekanizması ile hatalı ve eksik işlemlerin önüne geçer,
* Dövizli satış işlemlerini kolaylaştırır.
* Barkodlu satış yapabilme özelliği ile bu şekilde işlem yapan işletmeler büyük kolaylıklar sağlar.
* Alınan her siparişe sözleşme hazırlayabilme özelliği ile bu alanda işlem yapan kuruluşlara büyük avantajlar sunar.
* Gelişmiş satış ve sipariş raporları ile tarih aralığına, çalışana, ürün ve firma bazında bir çok raporları alarak kuruluş yetkililerine analiz yapabilme imkanı sağlar.

Sipariş Oluşturma
* Tekliften otomatik sipariş oluşturma,
* Ürün ve hizmetleri ajax teknolojisi ile hızlıca bularak, gruplardan seçim yaparak listeye ekleyebilme,
* Barkodlu ürün ekleme özelliği
* Depo, sevk adresi ve teslim koşulları oluşturabilme özelliği,
* Ek alanlar tanımlayabilme özelliği,
* Satır açıklaması yazabilme,
* Ödeme Takvimi tanımlayabilme,
* Siparişe ziyaret ve telefon görüşme aktivitesi ekleyebilme,
* Siparişe durum tanımları oluşturabilme,

Sözleşme Oluşturma;

* Farklı sözleşme listeleri oluşturabilme,
* PDF, HTML formatlarında sözleşme çıktısı alabilme,
* Parametrik ayarlar ile ihtiyaca göre çıktı oluşturabilme,
* Sözleşme ve sipariş formunun mail ile gönderilebilmesi,

Sipariş Listeleri
* Müşteri ve yönetici onaylı sipariş listleri
* Siparişleri tarih aralığına, şube ve hazırlayana göre, sevk durumu ve faturalamaya göre, firmaya göre çeşitli sorgulama seçenekleri ile arama,
* Siparişlerin Tutar, kdv oranı, kdv tutarı ve genel toplam olarak listelenmesi

Sipariş Raporları
* Genel raporda tarih aralığına göre, şube ve kullanıcıya göre özet raporun listelenmesi,
* Ürün grubu bazlı sipariş raporları
* Ürün bazlı sipariş raporları,
* Müşteri bazlı sipariş raporları
* Çapraz sorgulamalar

Tanımlar ve Ayarlar

* Genel sipariş tanımları ile çıktılarda kullanılacak logo, iletişim bilgileri, ek alanlar ve özel ayarlar yapabilme,
* Sipariş notları için şablonlar tanımlama,
* Sipariş ve sözleşme çıktılarında gösterilmek üzere banka hesap bilgilerini tanımlama,
* Sözleşme çıktıları için sözleşme maddeleri hazırlama,
* Sipariş ve Sözleşme çıktılarında kullanılacak ek içerikler için şablonlar hazırlayabilme,
* Siparişlerin durumlarını takip etmek amacıyla durum tanımları oluşturabilme,
* Teslim koşulları tanımlayabilme,

Copyrights © 2024 All Rights Reserved